Časopis Agora

Portál studentů a absolventů oboru psychologie

Menu

Skip to content
  • Redakce
  • Zapojte se

Menu

Skip to content
  • Recenze knih
  • Rozhovory
  • Události
    • Kde jsme byli
    • Zprávy ze světa
  • Výcviky, kurzy
    • Kurzy a výcviky
    • Praxe a stáže
    • Výjezdy
  • Seriály
  • Různé
  • Ze života studentů
    • Kultura
    • Tipy
    • Postřehy a názory
  • Redakce

Tag Archives: pedagogika

Výchova panovačného dítěte
Recenze

Výchova panovačného dítěte

Posted on 14. 9. 2024 by Kristýna Maulenová • Leave a comment

Sedíte se svým dítkem na pískovišti, když vtom mu jiné dítě vytrhne hračku a uteče. Pak jdete na houpačku, přičemž na ni to stejné dítě skočí a poťouchle se na … Continue reading »

Výchova neprůbojných a uzavřených dětí
Recenze

Výchova neprůbojných a uzavřených dětí

Posted on 3. 4. 2023 by Barbora Blažková • Leave a comment

Anotace nakladatelství ke knize Výchova neprůbojných a uzavřených dětí slibuje, že se vám do rukou dostane ten nejlepší rádce pro práci s neprůbojnými a uzavřenými dětmi. Za mě je to … Continue reading »

Mindfulness a relaxace pro žáky s ADHD (od 10 let)
Recenze

Mindfulness a relaxace pro žáky s ADHD (od 10 let)

Posted on 17. 12. 2022 by Mária Figurová • Leave a comment

Je to možná paradoxní, ale právě diagnóza ADHD, o které se tak často mluví a lidé si ji sami s humorem diagnostikují na počkání, potřebuje vzdělávání odborné i neodborné veřejnosti … Continue reading »

Století nového dítěte
Recenze

Století nového dítěte

Posted on 9. 12. 2022 by Barbora Soldátová • Leave a comment

Jak vychovávat a vzdělávat děti? Mají být fyzické tresty součástí výchovy nebo naopak škodí zdravému vývoji dítěte? Mají všechny děti postupovat podle stejného vzdělávacího plánu nebo by bylo vhodnější zaměřit … Continue reading »

Zážitková pedagogika
Recenze

Zážitková pedagogika

Posted on 21. 3. 2022 by Filip Šinkner • Leave a comment

Kniha Zážitková pedagogika od Prof. PhDr. Iva Jiráska, Ph.D., slibuje teoretické zpracování oboru zaměřujícího se na osobnostní a týmový rozvoj. Pan profesor Jirásek předkládá hutný a hluboký soubor svých úvah … Continue reading »

Recenze

Maria Montessori: Londýnské přednášky

Posted on 30. 12. 2020 by Gabriela Míková • Leave a comment

Maria Montessori (1870 – 1952) na podzim roku 1946 v Londýně prováděla na výcvikovém kurzu učitele přístupy ke vzdělávání dětí, ve kterých spatřovala naději budoucnosti celého lidského společenství. Autorka přednášek obrací … Continue reading »

Recenze

Jak se dostat z maléru: Občanskoprávní průvodce pro děti od 8 let

Posted on 27. 12. 2020 by Alena Vyhnalová • Leave a comment

„Kniha je určena všem (zodpovědným) občanům od 8 do 100 let.“ Takto autorka, Petra Štarková, představuje svou novou knihu a nelze s ní než souhlasit. Kniha je plná informací o institucích, … Continue reading »

Recenze

Učitelské vyhoření: Proč vzniká a jak se proti němu bránit

Posted on 5. 11. 2020 by Pavla Nováková • Leave a comment

Syndrom vyhoření je v současné době velmi často propíraným tématem v oblasti pomáhajících profesí. Pro většinu lidí je nejvíce spojené s učitelstvím, neboť je to povolání, které je nejvíce na … Continue reading »

Recenze

Vedle nul je jednička velké číslo: Matematické triky pro každý den

Posted on 3. 10. 2020 by Pavla Nováková • 2 Comments

O tom, že matematika není příliš oblíbeným předmětem, svědčí stav studentů na vysoké škole, kteří se ji věnují. Dalším určujícím indikátorem by mohla být rovněž úspěšnost při skládání maturitní zkoušky. … Continue reading »

Recenze

44 aktivit pro děti s ADHD: Podpora sebedůvěry, sociálních dovedností a sebekontroly

Posted on 16. 8. 2020 by Gabriela Míková • Leave a comment

Kniha aktivit pro děti s ADHD představuje nabídku praktických činností, které mohou být nápomocné při zvládání impulzivních projevů a podporovat zlepšování koncentrace pozornosti. Cvičení dále mohou dítěti pomoci na cestě … Continue reading »

Recenze

Pedagogická psychologie pro učitele: Psychologie ve výchově a vzdělávání

Posted on 17. 2. 2020 by Gabriela Míková • Leave a comment

Interakce mezi učiteli a žáky, výchovný a vzdělávací proces působící na rozvoj celé osobnosti dítěte patří mezi předmět pedagogické psychologie. Teoretické poznatky tohoto oboru mohou sloužit v praxi odborníkům, kteří … Continue reading »

Recenze

Aktivity pro starší děti s PAS aneb Jak budovat sebevědomí, vnitřní klid a vztahy

Posted on 17. 2. 2020 by Gabriela Míková • Leave a comment

Nabízená kniha vychází z několikaletých zkušeností dvou psycholožek, které se věnují dětem s poruchami autistického spektra. Ve své praxi staví na principech mindfulness, které se snaží představit i v útlé … Continue reading »

Post navigation

← Older posts

SPOLUPRACUJEME

Triton

Nejnovější příspěvky

  • Děti a rodiče v rozmanitých rodinách: Zkušenosti z psychoterapeutické praxe
  • Smrtelně vážně: Příběhy mladých, kteří si chtěli vzít život
  • Prahou Karla Havlíčka Borovského a Boženy Němcové

Kdo jsme

  • Redakce
  • Zapojte se

Najdete nás na FB

Facebook Pagelike Widget

máte [Ne]klid v hlavě?

máte [Ne]klid v hlavě?

Také spolupracujeme

Také spolupracujeme
Proudly powered by WordPress | Theme: Sight by WPShower.